מהו אוכל היפואלרגני לכלבים?

מהו אוכל היפואלרגני לכלבים?

מזון-היפואלרגני
מזון היפואלרגני

הידעתם שכמעט רבע מן הכלבים מגיבים בצורה לא טובה לחלק מהמרכיבים של שק המזון שלהם? כלבים אלו סובלים מקשיים בעיכול וצורות שונות של תגובות אלרגיות כמו גירודים תכופים, קרחות בעור (בפרווה) ועוד.

הרגישות הנפוצה ביותר היא לחלבון הנמצא בעוף שמשולב בשק המזון או לביצים או למוצרי החלב. לכן כלבים רבים עוברים למזונות עם פורמולות של כבש ואורז. שילוב זה מספק פתרון הולם למרבית הכלבים הרגישים, היות ורגישות כלבים לבשר הכבש היא נדירה יותר מאשר לעוף וגם האורז עצמו אינו מכיל כמעט חלבון.

 

מה הסיבה הרפואית לבעיה?

החלבון מן העוף גורם לתגובה אוטואימונית אצל הכלב. מערכת החיסון שלו מתחילה לתקוף את גוף הכלב (לעשות נזק), התאים בגוף משחררים היסטמינים אשר גורמים לגירודים בעור ואי סדרים במערכת העיכול.

אוכל היפואלרגני: הדרך לבריאות חיות המחמד שלכם

תזונה נכונה היא אחד המפתחות לבריאות מיטבית, גם עבור חיות המחמד שלנו.
אך מה קורה כאשר חיית המחמד סובלת מאלרגיות למזונות מסוימים או רגישות תזונתיות?כאן נכנס לתמונה האוכל היפואלרגני.

מהו אוכל היפואלרגני?

אוכל היפואלרגני מבוסס על מרכיבים טבעיים, מן החי והצומח מתוך הימנעות מסוגי מזון פוטנציאליים מסוכנים שעלולים לעורר אלרגיות קשות.

אוכל היפואלרגני מאפשר לחיות עם אלרגיות ליהנות ממגוון רחב של מאכלים,תוך שמירה על תזונה מאוזנת של כל המרכיבים שהגוף צריך והימנעות  מרכיבים שגורמים לבעיות הרפואיות.

 

ממה בנוי האוכל היפואלרגני?

האוכל מיוצר מרכיבים טבעיים שאינם מכילים את האלרגנים הנפוצים כמו גלוטן, חלב, ביצים, שקדים ועוד. אוכל היפואלרגני מציע אלטרנטיבות טעימות ובריאות למזון הבעייתי.הרכיבים נבחרים בקפידה כך שיספקו תזונה מאוזנת ולא יגרמו לתגובה אלרגית. לדוגמא  חלבון צמחי, חלביות ותוספי מזון עשירים בויטמינים להשלמת התזונה.

היתרונות של אוכל היפואלרגני

  1. מניעת תגובות אלרגיות: בהתאם לרגישות והיפואלרגניות של החיות, האוכל היפואלרגני מותאם כך שלא יכיל את האלרגנים המפתים.
  2. תזונה בריאה: האוכל מספק תזונה מאוזנת, כוללת מקורות חלבון, פחמימות, שומן, ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות של החיות.

פרסום תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף:

עוד בבלוג שלנו

תוכן עניינים